0

ساخت تونر ضد زردی خانگی

ساخت تونر ضد زردی خانگی

ساخت تونر ضد زردی خانگی

با نحوه ساخت تونر ضد زردی خانگی از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

ساخت تونر ضد زردی خانگی
تونر مو ماده ای که برای رفع گیری و حذف تونر رنگی مزاحم که می تونه قرمزی یا نارنجی باشه استفاده میشه.


موارد پیشنهادی


روش اول: رنگ بنفش و نرم کننده

در این روش 10 ساینت رنگ بنفش ویولت یا واریاسیون بنفش را با 3 قاشق غذاخوری نرم کننده مو مخلوط می کنیم مواد رو مثل شانه به مو بزنید و بعد از گذشت 30 دقیقه آبکشی کنید. اگر خواستید می تونید بعدش شامپو هم بزنید ولی شامپو فاقد سولفات باید باشه.

متداول ترین نوع شامپو فاقد سولفات شامپو بچه هستش ولی همه برنهای شامپو بدون سولفات دارند.

تو این روش اصلاً اکسیدان استفاده نمیشه

بسته به زردی موهاتون از شماره 6 تا 8 بنفش را می تونید استفاده کنید. هر چیز زردی بیشتر باشد و به نارنجی بزنه شماره کمتر مثل 6 استفاده کنید.

تأثیر و ماندگاری رنگ بنفش از واریاسیون بیشتره این تونر رو می تونید هر وقت موهاتون زیادی به زردی رفت استفاده کنید ولی دقت کنید که اگر موهاتون نارنجی شده یا خیلی به نارنجی میزنه از این روش استفاده نکنید.

روش دوم: خاکستری

البته این روش بیشتر از تونر حالت رنگ کردن مو رو داره اما زمانی که تن زردی موهاتون با تونر و رنگساژ خوب مهار نمیشه و یا زود پاک میشه می تونید از این روش استفاده کنید به خصوص اگر تن زرد موهاتون به نارنجی متمایل این روش مناسبتره.

یک شماره پایین تر از رنگ پایه موهاتون رنگ خاکستری تهیه کنید. مثلاً اگر پایه فعلی موهاتون 7 هست شماره 6 رنگ رو با توجه به قد و حجم موهاتون در کاسه پلاستیکی بریزید و به همان اندازه اکسیدان 6 درصد بریزید 30 الی 45 دقیقه نگه دارید و بعد موهاتون را آبکشی کنید دو روز بعد با شامپو و نرم کننده فاقد سولفات یا مناسب برای موهای رنگ شده موهاتون رو بشورید.

روش سوم: رنگ خوراکی و نرم کننده

در این روش سه یا چهار قطره رنگ خوراکی بنفش را با مقداری کمی آب مخلوط کنید و بعد یا چهار قطره رنگ خوراکی آبی هم اضافه کنید و مخلوط کنید بعد یک تا دو قاشق غذاخوری نرم کننده به موا اضافه کنید و خوب یکدست کنید. اگر مقدار نرم کننده کم بود آنقدر اضافه کنید که به غلظت شامپو برسه مواد روی مو بزنید 30 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید بعد بشویید و نرم کننده بزنید.

این روش را یک تا دو بار در هفته تکرار کنید تا زمانی که زردی موهاتون رفع بشه رنگ خوراکی رو می تونید از اغذیه فروشی لوازم قنادی و عطاری ها تهیه کنید.

روش چهارم: سرکه سیب

یه روش ساده و طبیعی برای رفع تن زرد مو و حتی رفع نسبی رنگی گرمتر مثل قرمز و نارنجی استفاده از ترکیب 4 به 6 قاشق غذاخوری سرکه سیب و دو قاشق آب هستش این محلول را روی موهایتان بریزید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد یا ولرم بشورید سرکه سیب به دلیل خاصیت اسیدی قوی می تونه توناژ گرم مو که زرد یا قرمز ای هست رو برطرف کنه بیشتر از سه بار در ماه استفاده نکنید چون مو رو خشک میکنه و حتماً بعدش نرم کننده قوی بزنید اگر موهاتون بلند یا پره با رعایت نسبت دو به دو و سه به دو میزان آب و سرکه را بیشتر کنید.


بیشتر بخوانید: مرور استایل آنا نعمتی + تصاویر


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهارده =

مشاهده بیشتر