0

حقایق آکنه پوستی و زیبایی صورت

حقایق آکنه پوستی و زیبایی صورت

حقایق آکنه پوستی و زیبایی صورت

آشنایی با حقایق آکنه پوستی و زیبایی صورت که متخصص پوست به شما نمی گوید را از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

حقایق آکنه پوستی و زیبایی صورت

اعتماد به نفس آنها به دلیل این بیماری پوستی کاهش می یابد

افراد معمولاً در دوران بلوغ شروع به تجربه آکنه می کنند. به گفته آکادمی پوست آمریکا ، نوجوانان و بزرگسالان از 12 تا 24 سالگی این عارضه پوستی را تجربه کرده باشند اما ممکن است در افراد 30 و 40 سالگی هنوز ظاهر شود.

آکنه از نظر عاطفی بر فرد تأثیر می گذارد که معمولاً منجر به کاهش عزت نفس می شود. دلایل زیادی وجود دارد که به نظر می رسد این حالت پوستی ظاهر می شود اما درمان هایی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا پوست خوبی داشته باشید.


موارد پیشنهادی


حقایق آکنه که باید بدانید

آکنه ممکن است یک مشکل بهداشتی را نشان دهد

وقتی افراد می بینند که جوش ها روی صورتشان در حال رشد است ، ممکن است فقط به دنبال درمان هایی باشند که جوش ها را برطرف کنند. اما در برخی موارد ، درمان اثرات آکنه ، آنها را به طور کامل از بین نمی برد.

می تواند مشکلات دیگری در ایجاد جوش ایجاد کند. قبل از خرید هرگونه درمان آکنه به پزشک مراجعه کنید تا علت اصلی آن را بدانید. به گزارش Bulletproof ، یافتن منبع و علت اصلی آکنه به پایان دادن مشکل پوستی شما کمک می کند.

استفاده از محصولات پوستی ممکن است بسیار آسیب زا باشد

بسیاری از افراد برای حفظ پوستی زیبا روی محصولات سرمایه گذاری می کنند. با این حال ، محصولات پوستی نیز می تواند به پوست آسیب برساند.

به عنوان مثال ، استفاده از محصولاتی که روغن را از پوست شما خارج می کنند به امید جلوگیری از آکنه می توانند باعث ایجاد آکنه شوند. روغن از میکروارگانیسم های مفیدی که باعث شفافیت پوست می شوند ، پشتیبانی می کند.

مشکلات روده

همانطور که قبلاً گفته شد ، می توانید منابع دیگری از آکنه وجود داشته باشد. یکی از دلایل عمده این بیماری پوستی در روده است. مصرف زیاد قند می تواند باعث عدم تعادل روده شود و منجر به آکنه شود.

آنتی بیوتیک ها ممکن است اثرات جانبی داشته باشند

مصرف آنتی بیوتیک ها به عنوان درمانی برای آکنه می تواند باعث آسیب بیشتر از کمک به شما در رفع مشکل پوستی شما شود. آنتی بیوتیک ها می توانند روده و میکروبیوم مهمی را که از پوست محافظت می کند ، مختل کنند.

محصولات لبنی

در یک مطالعه مشخص شد که محصولات لبنی ، مانند شیر کم چربی ، به ویژه برای نوجوانان می توانند در ایجاد آکنه نقش داشته باشند. چنین محصولاتی می توانند باعث ایجاد هورمون های اضافی بر روی پوست شوند.

آب بیشتری بنوشید

هیدراتاسیون می تواند به شما در حفظ پوست سالم کمک کند. نوشیدن مقدار مناسب آب به شما کمک می کند یک سیستم ادراری که دارای عملکرد مناسب باشد ، سایش و نگهداری کنید ، که هم زباله ها و هم سمومی را که می تواند باعث رشد آکنه شود ، از بین می برد.


بیشتر بخوانید: مرز توجه سالم به زیبایی و توجه بیمار گونه 


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 7 =

مشاهده بیشتر