0

انتخاب رنگ سایه برای چشمهای مختلف

انتخاب رنگ سایه برای چشمهای مختلف

انتخاب رنگ سایه برای چشمهای مختلف

آموزش انتخاب رنگ سایه برای چشمهای مختلف را از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

انتخاب رنگ سایه برای چشمهای مختلف

آرایش کردن باعث میشود چهره شما بسیار متفاوت تر از آنچه هست تغییر کند. زیباترین و خوش سیماترین چهره با آرایش متناسب و با توجه به اضلاع و رنگ صورت به وجود می آیند و چهره ای متفاوت را خواهید دید.

یکی از سخت ترین و البته مهم ترین اجزای صورت برای آرایش کردن چشم ها هستند. چشم ها می توانند بسیار در جذابیت و زیبایی شما تأثیر داشته باشند. بنابراین آرایش چشم ها را باید با دقت بیشتری انجام دهید.

 

نکاتی در زمینه ی سایه ی چشم

برای چشم های بادامی حتماً از سایه های رنگ تیره استفاده کنید ، زیرا فقط رنگ های تیره مناسب چشم های بادامی می باشد.برای چشم های ریز و کوچک از رنگ های ملایم و متوسط برای سایه زدن استفاده کنید، ولی قسمت زیر ابرو ها را از رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: طالع بینی ازدواج متولدین آذر ماه


انتخاب رنگ سایه چشم

برای چشم هایی که با ابرو فاصله ی کمی دارند حتما باید زیر ابروها را با سایه ی سفید پوشاند و پشت چشم ها را فقط رنگ روشن سایه زد زیرا این کار باعث می شود که فاصله ی چشم و ابروی شما زیاد دیده شود.

بهتر است با یک قلم مو روی سایه ی خود را فیکس کنید ، یعنی با استفاده از قلم مو که روی سایه بکشید سایه ی شما حالت مات و فیکس به خود می گیرد و بسیار زیباتر جلوه خواهد کرد.

مداد کشیدن به داخل چشم ها نیز ، چشم های شما را زیباتر می کند.

درباره رنگ چشم و ارایش آن بیشتر بدانید

  • اگر چشمانی سبز دارید، متناسب با رنگ چشم هایتان آرایش کنید

آرایشگران خانم همواره به این نکته دقت می‌کنند، اما خوب است که خود شما هم با توجه به رنگ سبز چشم هایتان بدانید که چه نوع آرایشی را انتخاب کنید. از آنجایی که رنگ چشم‌های سبز، زیبا و متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم جذاب، باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای که استفاده می‌شود هماهنگی خوبی به وجود آورد.

برای آرایش چشم‌های سبز خود همیشه می‌توانید از دو نوع آرایش با رنگ‌های هماهنگ یا رنگ‌های متضاد استفاده کنید. شما برای استفاده از رنگ‌های هماهنگ بعد از آماده سازی پوست، باید برای برقراری هارمونی بین رنگ چشم و سایه، سایه‌ای انتخاب کنید که رنگ آن نزدیک به رنگ چشم هایتان باشد.

نحوه انتخاب رنگ سایه چشم

حتماً ریملی که به چشم می‌زنید پر و مخملی باشد تا رنگ سیاه مژه‌ها بین دو رنگ سبز و مشکی جذابیت بیشتری به چشم‌ها ببخشد. اگر مژه‌های کم پشتی دارید خوب است از مژه مصنوعی هم استفاده کنید. بعد از ریمل، سراغ خط چشم بروید. خط چشم مشکی را ظریف و باریک، پشت چشم بکشید و تا انتهای چشم‌ها امتداد بدهید.

با کشیدن خطی باریک به رنگ قهوه‌ای تیره در زیر چشم‌ها به آن‌ها زیبایی خاصی ببخشید. در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت که بسیار زیبا و عالی است. برای استفاده از رنگ‌های متضاد، پس از رعایت نکات آرایش ابرو و سایه زدن، حتما از یک سایه طلایی برای سایه زیرین هم استفاده کنید و نزدیک به دو سوم پلک از گوشه چشم تا انتها را، از این رنگ سایه بزنید.


همچنین بخوانید:


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

مشاهده بیشتر