0

آموزش خنثی سازی رنگ بد مو

آموزش خنثی سازی رنگ بد مو

آموزش خنثی سازی رنگ بد مو از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

آموزش خنثی سازی رنگ بد مو

رفله گیری مو و شروع کار خنثی سازی پس از رسیدن به پایه های بالا مثل پایه 8 و 9 یکی از روشهای مهم ،رنگساژ برای از بین بردن زردی دکلره است که توسط شامپو رنگساژ و یا واریاسیون ها و حتی رنگ مو انجام می پذیرد.

به این روش در رفع زردی و نارنجی موها نقش بسزایی دارد. برای رفله گیری رنگ مو یا رفله گیری مو هم از همین روش هایی که در ادامه گفته می شود استفاده می کنیم.

این را بگویم که رفله به معنای بازتاب رنگی است که موهای ما در زیر نور نسبتاً قوی ایجاد میکند و شما شاید در نور معمولی و فضای اتاق این رفله ها یا رنگهای مزاحم را در موهای خود نبینید. اگر مشکل ایجاد رنگهای مزاحم پس از دکلره روی داد رفله گیری دکلره را انجام خواهید داد که همچون رفله گیری رنگ مو است. که در ادامه با این روشها آشنا خواهید شد.

واریاسیون های کاربردی برای مشکل زردی و نارنجی مو:

  • واریاسیون نقره ای و یا بنفش، ضد زردی است و برای گرفتن زردی مو مناسب است. برای موهای زرد رنگ و دکلره زرد توجه کنید که استفاده از واریاسیون بنفش روی دکلره بسیار با احتیاط انجام گیرد زیرا همانطور که خیلی مشکل گشا است شاید اگر با حجم زیاد و اکسیدان کم به کار گرفته شود موجب ارغوانی و بنفش شدن موهای شما شود که البته دوام واریاسیون زیاد نخواهد بود و با شستشوهای مکرر به زودی از بین خواهد رفت.
  • رنگساژ با واریاسیون نقره ای هم موجب رفع زردی موها خواهد شد که باز هم نیاز به رعایت میزان مواد روی مو دارد. از بین بردن زردی ریشه مو نیز به همین شکل انجام میشود ولی زمان ماندگاری مواد روی ریشه کمتر از ساقه موها خواهد بود.
  • نارنجی شدن مو و یا رنگ هویجی بعد از دکلره یکی دیگر از مشکلاتیست که احتمالاً با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد و در این مسیر واریاسیون آبی و خاکستری ضد نارنجی بوده و رنگ نارنجی را خنثی می کند. ولی همانطور که گفته شد باید در استفاده از واریاسیون ها دقت لازم را در حجم مواد و زمان به کار ببرید و به دلیل اینکه واریاسیون ها از رنگهای خالص تشکیل شده اند باید ابتدا مقدار کمی از آنها یعنی نهایتاً یک الی دو بند را به کار ببرید و در صورت نیاز به آن بیافزایید.

موارد پیشنهادی

درمان زودانزالی مردان با روش های طبیعی

فرق بین دکلره و رنگ سه صفر


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مشاهده بیشتر