0

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

با خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

این بازیگر نویسنده و بازیگر سریال پرطرفدار پایتخت: پس از پایان تصویر برداری پایتخت 6 دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد، هم اکنون هم چاره ای جز ادامه ی تصویر برداری پایتخت 6 نداریم وگرنه میخواستم همین الان همکاریم را با تلویزیون به اتمام برسانم.

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

محسن تنابنده در ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد، وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. تنابنده به‌طور حرفه‌ای فعالیت بازیگری خود را در عرصه تئاتر در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش بارعام و پس از آن نمایش جریان عصبی که هر دو اثر نوشته و کار حسن وارسته است آغاز کرد. پس از تجربه چند نمایش در عرصه حرفه ای، با بازی در فیلم دانه‌های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد، البته او در طول دوران حرفه‌ای خود همواره علاوه بر بازیگری به نویسندگی و بازیگردانی نیز مشغول بوده‌است.

تنابنده در سال ۸۸ برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز و در سال ۹۵ برای بازی در فیلم فراری سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. او در سال ۸۶ برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده همچنین موفق به دریافت جوایز مختلفی از دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی شده‌است.

بازی او در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شد. او همچنین در سریال شاهگوش در سه نقش با گریم‌های متفاوت ظاهر شد، از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در نقش یک پیرزن در سریال ابله است، تنابنده در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند.

محسن تنابنده فعالیت خود در عرصه کارگردانی را با ساخت فیلم گینس در سال ۹۳ آغاز کرد. و سپس در دومین تجربه کارگردانی خود در سال ۹۷ فیلم قسم را ساخت

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

احمد مهرانفر: با “پایتخت 6” همکاری من با تلویزیون تمام می شود! در حالی که کمتر از دو ساعت پیش محسن تنابنده از پایان همکاری خود با تلویزیون پس از خاتمه پایتخت 6 خبر داد، احمد مهرانفر اعلام کرد که پس از پایان تصویر برداری این سریال او نیز از تلویزیون و صدا و سیما خداحافظی خواهد کرد.

خداحافظی محسن تنابنده و احمد مهرانفر

احمد مهران‌فر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در کاشان، بازیگر و نویسنده ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت و صولت خنجری در سریال های شاهگوش و سال های دور از خانه و شناخته شده‌است.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =

مشاهده بیشتر