0

تبلیغ برند لنز توسط Fahriye

تبلیغ برند لنز توسط Fahriye

تبلیغ برند لنز توسط Fahriye

تبلیغ برند لنز توسط Fahriye را از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

تبلیغ برند لنز توسط Fahriye
بر اساس خبر Aksam یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغ برند لنز به Tuba Buyukustun و بعدش به Beren Saat پیشنهاد داد اما با جواب منفی این دو بازیگر رو به رو شد و به Fahriye Evcen پیشنهاد داد و Fahriye قبول کرد.

گفته می شود که برای این تبلیغ که قراره در خاورمیانه پخش شود با دستمزد 2 میلیون لیر به Tuba جواب منفی گرفته و بعد با پیشنهاد 1 میلیون لیر سراغ Beren رفتند و این بازیگر هم جواب رد داده است و بعد با 750 هزار لیر به Fahriye پیشنهاد دادند و این بازیگر قبول کرده و قرارداد بسته است. گفته میشود Tuba بخاطر اینکه طرفدار زیبایی طبیعی و مخالف استفاده از لنز هست این پیشنهاد 2 میلیون لیری را رد کرده است.

فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen)؛متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۶ هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

فحریه اوجن در شهر زولینگن در کشور آلمان به دنیا آمد. خانوادهٔ مادر وی از اهالی قوم چرکس و خانوادهٔ پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. او به مدت یک سال در آلمان در رشتهٔ جامعه‌شناسی تحصیل کرد و زمانی که برای تعطیلات در ترکیه به سر می‌برد توسط اویا آیدوغان به تهیه‌کننده ای به نام ابراهیم مرت اوغلو معرفی شد. فحریه در سن ۱۹ سالگی به ترکیه بازگشت. او در دانشگاه بغازیچی رشتهٔ تاریخ خواند و در سال ۲۰۱۴ فارغ‌التحصیل شد.

در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر و مدل بوراک اوزچویت در استانبول ازدواج کرد. فرزندش به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد. در سال ۲۰۱۷ او رتبه نهم در فهرست “۳۰ زن زیبا در جهان” را به خود اختصاص داد که در آن افرادی مانند جیجی حدید، اما واتسون، آدریانا لیما، هیلاری کلینتون و آنجلینا جولی نیز حضور داشتند.


بیشتر بخوانید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =

مشاهده بیشتر