0

پاندا باغ وحش ملی راهی چین می شود

پاندا باغ وحش ملی راهی چین می شود

پاندا باغ وحش ملی راهی چین می شود

با پاندا باغ وحش ملی راهی چین می شود از بخش حیوانات سایت تفریحی جیران همراه باشید.

پاندا باغ وحش ملی راهی چین می شود

وقتی بی بی ، فرزندان 4 ساله زن و شوهر بزرگ پاندا باغ وحش ، ماه آینده راهی چین می شود تا به پرورش بیشتر گونه های خود در میهن والدینش کمک کند.

استی مونفور مدیر باغ وحش ملی اسمیتسونیان در بیانیه ای گفت: “بی بی بخشی از خانواده ما است.” “ما ناراحت هستیم که او در حال ترک است ، اما از کمک هایی که وی به جمعیت پاندا غول جهانی ارائه می دهد ، هیجان زده هستیم.”

سخنگوی باغ وحش گفت: خرس و والدینش مورد علاقه بازدید کنندگان هستند. هواداران تماشای Bei Bei را از یک توله کوچک به یک خرس 240 پوندی (109 کیلوگرم) در طی این سالها مشاهده کردند.


موارد پیشنهادی


وی گفت: “پاندا های غول پیکر نمادی هستند.” “ما آنها را” پاندا های آمریکا “می دانیم.”

این باغ وحش از زمان دریافت اولین پاندا در سال 1972 به دنبال سفر رئیس جمهور ریچارد نیکسون به چین با دانشمندان چینی همکاری داشته است. به عنوان بخشی از این برنامه ، پاندا ها در 4 سالگی به چین باز می گردند تا هنگام رسیدن به بلوغ جنسی در 5 سالگی بتوانند پرورش یابند.

برنامه های اصلاح نژاد مهم برای تلاش برای بازگرداندن پانداها به طبیعت است. به لطف جنگل زدایی برای گسترش زیستگاه هایی که گونه ها در آن زنده می مانند ، اتحادیه بین المللی برای حفظ طبیعت ، پاندا از “در معرض خطر” به “آسیب پذیر” طبقه بندی شده است. تخمین زده می شود 1800 پاندا غول پیکر در طبیعت.

بی بی اولین کسی نیست که در خانواده اش سفر به خارج از کشور داشته است. والدین وی ، مه شیانگ و تیان تیان ، در سال 2000 از چین وارد کشور شدند و خواهر و برادرهای بزرگترش تای شان و بائو بائو هر وقت سن خود را گرفتند کیسه های خود را برای چین بسته بندی کردند.

در حال حاضر ، zookeepers در حال آماده سازی Bei Bei برای حرکت بزرگ ، برنامه ریزی شده برای 19 نوامبر هستند. آنها او را به جعبه سفر خود عادت می دهند ، ابتدا با آموزش او برای راه رفتن از طریق آن ، سپس گذراندن وقت خود را با درب بسته می گذرانند. zookeepers در هنگام پرواز به چین قصد دارد بسیاری از میان وعده های مورد علاقه خود را مانند بامبو ، گلابی و سیب زمینی شیرین پخته شده بسته بندی کند.

طرفداران بی بی فرصت های زیادی برای خداحافظی دارند. رویدادهای “Bye Bye ، Bei Bei” برای یک هفته در ماه آینده برگزار می شود ، شامل فعالیت هایی از غذاهای درمانی روزانه تا پوشش ویژه پاندا-کام ، که در طول هفته به Bei Bei 24/7 جریان می یابد.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

مشاهده بیشتر