0

بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

با 7 تا از بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020 از بخش حیوانات سایت تفریحی جیران همراه باشید.

با جدیدترین سفرهای حیات وحش و مخزن حماسه به زیمبابوه ، کلمبیا ، هند ، تاجیکستان ، روسیه و فراتر از آن ، جدیدترین راهها برای مواجهه با شگفت انگیزترین موجودات سیاره ما را کشف کنید.

1. خرس در سوئد

اگر امروز به جنگل سوئد بروید، از یک اتفاق بزرگ شگفت زده می شوید. بنابراین تعداد کمی از مردم در مورد منطقه گاوبورگ که خرسهای زیادی دارد اطلاعات دارند حتی اگر فقط دو ساعت با ماشین از استکهلم فاصله داشته باشد، ممکن است اینها در کمین باشند.

بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

بهترین راه تماشای خرس اسکاندیناوی در تور سوئد، سفر شما به مکانی است که بزرگترین جمعیت خرس کشور در آن وجود دارد، که یک بازدید حیات وحش کوتاه و مخفیانه است.


موارد پیشنهادی


زمان خود را در باغ وحش سوئد با پیاده روی و قایقرانی در میان جنگل ها و آبهای استیلبن تکمیل کنید، یا کلبه های هلینگ لندن در فهرست یونسکو را امتحان کنید.

 بهترین خدمات اسکاندیناوی (020 7664 2241)

  • چه زمانی؟ تاریخ های منتخب از ماه مه تا سپتامبر 2020 است
  • چه مدت؟ سه شب
  • چقدر؟ از 920 پوند (از جمله پروازهای بین المللی)

 

2. ببر را در هند ببینید

بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

ببر بنگال در پارک ملی Bandhavgarh ، هندوستان (Shutterstock) زندگی می کند.
تعداد ببرهای هند در حال افزایش است ، بنابراین هیچ زمان بهتری برای جستجوی ببرها وجود ندارد و نشانگرهای راه را در سفر در میان بهترین پارکهای حیات وحش هند ببینید.

اگر تصمیم به مسافرت گرفتید ، مأموریت شما در پارک ملی بندهاگر آغاز خواهد شد، اما خود را در یک سفر 4WD از طریق Kanha ، Pench و Tadoba نیز خواهید یافت تا نمونه ای از ببر سلطنتی بنگال را مشاهده کنید. خیلی خوش شانس هستید چرا که مشاهده پلنگ ها نیز در سفر قطار هند بین آگرا و کتنی نیز در دستور کار قرار گرفته است و در این بین اطمینان حاصل کنید که هنگام رد شدن از پارک ها ، تماشای معماری نمادین تاج محل را از دست نخواهید داد.

 هایز و جارویس (01293 762 456)

  • چه زمانی؟ قابل انعطاف
  • چه مدت؟ 14 شب
  • چقدر؟ از 3،699 پوند (از جمله پروازهای بین المللی)

3. جاده های پر سر و صدا در پرو
بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

برای تحت تأثیر قرار دادن یک راننده در سفر در پارک ملی Manú، که نه تنها یک پارک ملی ثبت شده در فهرست یونسکو است، که دارای مسیرهای طولانی رودخانه ها ، دلفین های صورتی و جگوارها است می تواند هیجان انگیز باشد.

اما پیش از آنکه بسیاری از حیوانات وحشی را مشاهده کنید، لاستیک های خودرو از طی کردن تپه های Ica ساحل خسته خواهد شد و بعد از آن در ارتفاعات گیج کننده 5000 متر عبور می کنید.

بعد از رفتن به کوسکو ، می توانید در امتداد آمازون قایقرانی کنید و در جنگل توقف کنید، تا به جنگلهای بارانی و دست نخورده و بکر بروید. در حال حاضر توقف و استراحت در جاده بسیار خوب است.

پرو صفری (07522 77616)

چه زمانی؟ 1 ژوئن 2020

چه مدت؟ 15 شب

چقدر؟ از 4،480 پوند (به استثنای پروازهای بین المللی)

 

4. ببرهای سیبری در روسیه
بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

گشتن در جنگل های وسیع  taiga روسیه در یک هفته غیرممکن است ، اما می توانید برای دیدن موجودات فراری در گردش ماجراجویی زمینی Naturetrek وارد Realm of the Tiiber سیبری شوید.

از باتلاق های taiga ، تپه های غلتکی و جنگل های توس تا به جنگلهای جنگلی Durminskoye سفر کنید ، سپس کمی توقف کنید تا فرصتی پیدا کنید تا ببرهای در معرض خطر ، و همچنین گوزنهای سیبری و گراز وحشی را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده كنید. با این حال به جستجو در آسمان باشید و به آسمان نگاه کنید تا عقاب های سفید رنگ را که دور می زنید و در حال چرخش هستند را ببینید.

راهنماهای خبره و ماهر برای شناساندن این بیابان دوردست آماده خواهند بود و این سفر را یک سفر به یاد ماندنی برای شما می کنند.

 Naturetrek ) 01962 733051)

چه زمانی؟ 1 آگوست 2020

چه مدت؟ هشت شب

چقدر؟ از 5،895 پوند (از جمله پروازهای بین المللی)

 

5. کشور کابوی کلمبیا
بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

به کشور کلمبیا سفر کنید اگر چه شما به کلمبیا به عنوان یک سفر هیجان انگیز برای دیدن حیات وحش فکر نکرده باشید ولی می توانید با حیات وحش کلمبیا آشنا شوید و قبل از ترک شهر به مقصد لوس للانوس، پایتخت دوران استعمار بوگاتا را دیدن کنید.

در اینجا شما یک کشور گاوچران را مشاهده خواهید کرد که در آن حمعیت حیوانات بیشتر از انسان است، و شما این شانس را دارید که سوار بر اسب ها در تالاب ها یا کوهپیمایی شوید. بیش از 350 گونه پرنده وجود دارد که در بین آنها می توان به ibis قرمز اشاره کرد.

بعد از پرواز به سمت Medellin artsy ، جایی که مجسمه های گرافیکی و نمادی را پیدا خواهید کرد ، قبل از اینکه به Nuquí در امتداد ساحل Chocó بروید و در آنجا با قایق سفر کنید و به جستجوی نهنگ های خرچنگ در طی مسیر خود باشید. آخرین توقف شما شهر تاریخی کارتاژنا و یک مسافرت قایقرانی است که در مانگروهای La Boquilla قرار دارد.

 سفر تصور کنید (020 3131 5034)

چه زمانی؟ قابل تنظیم

چه مدت؟ 15 شب

چقدر؟ از 4،700 پوند (به استثنای پروازهای بین المللی)

 

6. تجربه سافاری در حرکت در بوتسوانا و زیمبابوه
بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

یک سافاری جایگزین در بوتسوانا ، تور Llama Travel Africa Delta Mobile Safari & Victoria Falls آفریقا به شما امکان می دهد یک سافاری واقعی آفریقایی را بدون برچسب قیمتی که اغلب در خانه های بازی  این کشور وجود دارد تجربه کنید.

با ماندن در سافاری با چادر متحرک ، از زندگی صمیمی تر لذت خواهید برد. بوتسوانا تعداد بازدیدکنندگان را در پارک های ملی خود کنترل و محدود می کند ، بنابراین می توانید از ازدحام جمعیت جلوگیری کنید و از استفاده بازی های صبح زود لذت ببرید.

به کمپینگ در Delta Okavango بروید ، دو شب را در نزدیکی Chobe NP بگذرانید و سفر خود را با سفر به Victoria Falls در مرز زیمبابوه – زامبیا به پایان برسانید.

 Llama Travel Africa )020 7263 3000)

چه زمانی؟ تاریخ های منتخب از مارس تا نوامبر 2020 است

چه مدت؟ 11 شب

چقدر؟ 3،499 پوند (از جمله پروازهای بین المللی)

 

7. محافظت از پلنگ برفی در تاجیکستان و قرقیزستان
بهترین بازدید حیات وحش در سال 2020

با سفر به پلنگ های برفی آسیای میانه ، به ماجراهای جاده ابریشم دست یابید و در زمینه حفاظت از شکارچیان فراری کره زمین همکاری کنید (کمتر از 9000 از این گربه بزرگ آسیب پذیر در مناطق وحشی باقی مانده اند).

وقتی در بعضی از باشکوه ترین مناظر کوهستانی آسیای میانه قرار می گیرید، پلنگ های برفی ، گرگ ها ، سنگ های قیمتی و سنگ مرمر را مشاهده می کنید.

 ماجراهای جاده ابریشم (0117 427 0129)

چه زمانی؟ 27 ژانویه 2021

چه مدت؟ 11 روز

چقدر؟ از 6،750 پوند (به استثنای پروازهای بین المللی)


بیشتر بخوانید: فلسفه نسبت ۷ به ۱ زیتون به انجیر در قرآن


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مشاهده بیشتر