0

آب کردن چربی های شکم با حلقه هولاهوپ

آب کردن چربی های شکم با حلقه هولاهوپ

آب کردن چربی های شکم با حلقه هولاهوپ

با آب کردن چربی های شکم با حلقه هولاهوپ از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

آب کردن چربی های شکم با حلقه هولاهوپ

از آنجا که تمرین با حلقه هولاهوپ یکی از شادترین روش های تمرینی است گرایش به داشتن ورزش و بدنی با استفاده از این حلقه رو به افزایش است. امروزه در بسیاری از باشگاه های ورزشی بخصوص باشگاه های ویژه بانوان و ایروبیک از حلقه لاغری برای رسیدن به بدنی خوش فرم، شکمی صاف و سلامت عمومی بدن استفاده می شود. از حلقه هولاهوپ می توان به عنوان یکی از موفق ترین محصولات تجاری تفریحی نام برد که در مدت زمان کوتاهی به موفقیت عظیمی دست یافت.


موارد پیشنهادی


امروزه از حلقه هولاهوپ صرفاً به عنوان محصول تفریحی استفاده نمی شود! بلکه این حلقه ها بیشتر به عنوان محصولات ورزشی و لاغری مورد استفاده قرار می گیرند. حلقه هولاهوپ ورزش مناسب برای از بین بردن چربی های شکم می باشد این ورزش برای قلب نیز مفید است. اگر چربی های شکمتان به سختی آب می شوند این ورزش مناسب ترین روش برای آب کردن آنها است.

این ورزش نه تنها شکم بلکه سی عضله دیگر در بدن را نیز درگیر می کند. عضله هایی همچون باسن، شکم، مایل شکمی، کمر، ران ها، اندام های فوقانی و همچنین تحتانی را نیز درگیر می کند. شما با یک ساعت حلقه زدن حدود 400 کالری می سوزانید. ورزشکارانی که به شکل حرفه ای حلقه ی هولاهوپ می زنند از حلقه هایی به اندازه 94 تا 115 سانتی متر و سنگینی نیم تا تقریباً دو کیلوگرم استفاده می کنند.

استفاده از حلقه های هولاهوپ بزرگتر و سنگین تر آسان تر نیز هست و نیز باعث می شود میزان بیشتری انرژی مصرف کنید و کالری بسوزانید و تناسب اندام بهتر و لاغری سریع داشته باشید. حلقه زدن علاوه بر اینکه فعالیت بدنی به حساب می آید، باعث می شود ورزشکار به شوقی بیاید و ناگفته نماند که باحلقه زدن به طور متوسط در هر ساعت 600 کالری خواهید سوزاند و اگر به صورت منظم این ورزش را انجام دهید در کنار یک رژیم غذایی سالم کاهش سایز کمر را خواهید داشت.


بیشتر بخوانید:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مشاهده بیشتر